Más is járt vajon már így Szolnokon? Teljesen jogos a hölgy felháborodása és nem is hagyja annyiban, természetesen.
H. Mónikával történt meg az elképesztő eset, amit alighanem az olvasóknak is nehéz lesz hova tenniük. Egyáltalán nem érthető ugyanis a futár hozzáállása a dologhoz, hogy mégis mire számított. Egy törékeny csomagra rendkívüli módon kellene vigyáznia, nem bedobálnia a kerítésen, hogy apró darabokra törjön.
Íme a történet részletei. “Sziasztok! Felháborító, dühítő és érthetetlen dolog történt ma, nem tudom, járt-e már így valaki.
Rendeltünk egy akváriumot. Futárszolgálattól jött az üzenet,hogy mikor érkezik. Nem volt jó az időpont, későbbre kértük a szállítást. Azt mondta a futár, hogy akkor visszaviszi a postára. OK.
Ehelyett megdöbbentő módon a majd 60 ezer Ft értékű csomagot, melyen fel volt tüntetve, hogy törékeny, bedobta az udvarunkra a kerítésen át. Természetesen millió darabra tört. Köszönjük MPL!” – írta Mónika.
A történetnek azonban ezzel még nincs vége. “Nem vetted át aláírással, így még meg sem kaptad!?” “Így van.” “Holnap érdeklődjél, hogy mikor érkezik a csomag!” “Hívtam a futárt. Azt mondta, nem is járt erre. Akkor az égből pottyant.” “Ha azt mondta, hogy nem járt arra, akkor jogos lett volna a kérdés: miért nem jön már meg a csomagom, mikor hozzák már?”
Valóban érdekes szituáció, a csomagot ugyanis át is kell venni, aláírással. Erősen kételkedhetünk, hogy alá fogja írni az érintett. Ilyenkor a futáron a felelősség. De maga a történet is elképesztő és a sokak szerint egyáltalán nem egyedi.
Nekünk mik a tapasztalataink az MPL-lel?